ראשי » נדל"ן » מדריך למציאת משרד להשכרה לעסק שלכם

מדריך למציאת משרד להשכרה לעסק שלכם

אנשים רבים מנהלים עסקים ממשרדים ביתיים קטנים. עם זאת, ברגע שהעסק מצליח לגדול, הצרכים משתנים. זה בדרך כלל הרגע שבו כולנו נלך ונחפש משרד להשכרה. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם רוצים משרד חדש לעסק? אם כך, אתם בוודאי מחפשים טיפים שיעזרו לכם בבחירה. הסיבה לכך ברורה: יש היום אינספור משרדים נהדרים להשכרה. לכל משרד יש יתרון אחד וכל משרד יכול להתאים לסוג אחר של עסק. מתלבטים איך לבחור? המדריך שלפניכם יעשה לכם סדר בדברים.

מדריך למציאת משרד להשכרה לעסק שלכם
בתמונה: משרד

משרד להשכרה בגודל הנכון לכם

זה לא משנה אם עד היום עבדתם מהבית או ממשרד קטן. מה שבטוח זה שאם העסק שלכם מתחיל לגדול, יש לכם עוד עובדים. אולי יש לכם מזכירה, שותפים או מספר עובדים שמבצעים משימות שונות. לכן חשוב שתבינו שהדבר הראשון בבחירת משרד להשכרה הוא לשים לב לגודל. רצוי מאוד להגדיר את הצרכים של העסק שלכם וכך לבחור משרד מתאים. שימו לב שמצד אחד כדאי להימנע מצפיפות, כי כל עובד צריך מרחב משלו. מצד שני, גם משרד להשכרה שיהיה גדול מידי זה מיותר. זה עלול לעלות לכם יותר מידי כסף וזה גם ייצור תחושה של ריק. לכן חשוב להבין כמה מקומות ישיבה אתם רוצים שיהיו לכם במשרד. בנוסף, כדאי להחליט האם אתם זקוקים לעוד חללים משותפים במשרד. למשל: האם תרצו דלפק קבלה? חדר ישיבות או אולי מטבחון? הגדרת הצרכים הפיזיים של המשרד יסייעו לכם, כמובן, בבחירת המשרד המתאים לעסק המתפתח שלכם.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת למשרד? השאירו פרטים

משרד להשכרה שיהיה לכם נוח להגיע אליו בכל בוקר

אי אפשר לדבר על משרד הכל כלול להשכרה מבלי להתייחס גם למיקום של המשרד. נסו לעצום עיניים ולדמיין איך ייראה כל בוקר שלכם בדרך למשרד. האם אתם רוצים לעמוד בפקקים? לחפש חניה שעות ארוכות? או פשוט לבזבז זמן יקר כדי להגיע למשרד? התשובה היא בוודאי לא. לכן, כשאתם מחפשים משרד להשכרה שימו לב ללוקיישן שלו. לוקיישן טוב כולל משרד שניתן להגיע אליו, בין היתר, בתחבורה ציבורית. בנוסף, לוקיישן טוב יכול לכלול גם חניה צמודה בלב העיר. עוד אלמנט שיכול לעזור לכם לבחור משרד להשכרה בלוקיישן מנצח, זה לבדוק מה יש בסביבה. האם אתם באמת רוצים לצאת להפסקת צוהריים ולגלות שאין לכם איפה לאכול על יד המשרד? מובן שהתשובה היא לא. אין ספק שמשרד שממוקם בלב העניינים מציע גם אנרגיות טובות והרבה פעילות מסביבה.

אל תשכחו לברר מחירים ושירותים

לבסוף, כדי לבחור משרד להשכרה שתצאו ממנו מרוצים, יש לשים לב גם למחיר ולשירותים. ראשית, האם אתם באמת עומדים לחתום על עסקה של "הכול כלול"? כלומר, האם הכול כלול במחיר של המשרד, כמו למשל, ארנונה, חשמל וכדומה? שנית, חשוב מאוד לבדוק איזה שירותים מציע המשרד. אם מדובר על חלל עבודה משותף, אתם יכולים לצפות לשירותים רבים. למשל: שירותי ניקיון, שירותי מזכירות, אינטרנט וכדומה. בנוסף, משרדים בחללי עבודה משותפים מציעים פעמים רבות גם חדרי כושר וחוגים. אל תשכחו שהמשרד יהפוך כנראה להיות הבית השני שלכם. לכן, אם אפשר לבחור משרד שיש בו תנאים טובים שעונים על כמה שיותר צרכים, זה מומלץ. קחו בחשבון, מבחינת המחיר, שיש גורמים שונים שיכולים להשפיע על הסכום שתשלמו. למשל: המיקום של המשרד, הגודל שלו ואפילו השאלה לכמה זמן תשכרו אותו. השקיעו בחיפוש אחר המשרד שלכם, כי עתיד העסק שלכם תלוי בשאלה איזה משרד אתם עומדים לבחור.